فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا به فروش رفت | حاشیه بیشتر پیج گران‌تر!

  • کد خبر: ۳۴۹۸۴
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا به فروش رفت | حاشیه بیشتر پیج گران‌تر!
ریحانه پارسا با فروش صفحه اینستاگرام خود نشان داد حدس وگمان ها درباره هدفمندبودن حاشیه سازی هایش کاملا درست بوده است.
محبوبه عظیم زاده/شهرآرانیوز؛ خودش می‌گفت به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند. اتفاقی که دقیقا در واقعیت به صورت برعکس رخ داد و حالا که چند سالی می‌شود ریحانه پارسا به چهره شناخته شده‌ای تبدیل شده، همه او را با حاشیه‌هایی که اول خلق کرده است و بعد علنی شد، می‌شناسند. اتفاقاتی که مشخص کرد هم به دنبال حاشیه است، هم دوست دارد سر زبان‌ها باشد و هم ترجیح می‌دهد جاروجنجال‌های اطرافش جلوتر از کارنامه کاری و حرفه‌ای او باشد.
 
حالا جدیدترین اتفاقی که باعث شده است اسم او دوباره مطرح شود، فروش صفحه اینستاگرامش است که بیشتر از ۴۸۷ هزار دنبال کننده دارد. صفحه‌ای که حالا تغییر نام داده، تمام پست‌های گذشته از آن پاک شده است و رد و نشانی از پارسا در آن دیده نمی‌شود.
 
این کار واکنش‌هایی را هم در فضای مجازی و بین مردم به راه انداخت: «از اولشم معلوم بود پشت این حاشیه سازی‌های خودساخته و عامدانه و زرد، تصمیم‌های دیگه‌ای وجود داره.» یا «یعنی چقدر در ازای واگذاری این صفحه گرفته؟ سودای پول حتی می‌تونه آدم رو وادار کنه چهره خودشو به بدترین شکل ممکن خط خطی کنه.»
 
عده‌ای هم در این میان جدی‌تر به این داستان واکنش نشان دادند و گفتند آیا در چهارچوب کار رسانه و کار حرفه‌ای نباید با چنین اتفاقاتی برخورد کرد؟ به ظاهر پارسا صفحه دیگری هم به نام خودش در اینستاگرام دارد که فعلا حدود ۲۶۵ هزار نفر آن را دنبال کرده اند. صفحه‌ای که هر از گاهی با پستی از فیلم هایش به روز می‌شود و زمانی دیگر با پست‌هایی که بیشتر افراد معروف در صفحه خود دارند؛ یک عکس که از زاویه‌ای روی صورت زوم کرده است، به علاوه یک جمله قصار یا یک بیت شعر دهن پرکن برای کپشن.
 

لیلای قصه و ریحانه دنیای واقعی

با سریال پدر شناخته شد و بیشتر صحنه جنجالی پرت شدن پسر هم کلاسی اش از پنجره که او مسببش بود. جنجال‌های اصلی، اما بعد از پایان سریال آغاز شد و وقتی که عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرام بارگذاری کرد. عکس‌هایی کاملا در تضاد با تصویر حک شده از لیلای سریال پدر بود.
حامد عنقا، نویسنده و تهیه کننده پدر، بعد از این حاشیه‌ها به طور رسمی ادامه همکاری با او را برای فصل دوم زیر سؤال برد و گفت قسمت جدید این سریال هیچ وابستگی‌ای به بازیگر‌های قسمت اول ندارد و روی نقش مهدی سلطانی تمرکز خواهد داشت.
با این حال، حجم واکنش‌ها به این دوگانگی آن قدر زیاد بود که باعث شد لب به سخن باز کند و بگوید اگر این روز‌ها عکسی از او دیده شده است که تفاوت زیادی با تصویر این ماه‌های گذشته دارد، بدون جبهه گیری و موضع گیری خاصی بوده و این عکس‌ها صرفا توجیهی است برای اینکه ریحانه هیچ شباهتی (ظاهری) به لیلا ندارد. توجیهی که اگر اصل قضیه وجود نداشت، قطعا نیازی به آن هم نبود. پارسا برای بازی در این مجموعه در نوزدهمین جشن حافظ یکی از نامزد‌های بهترین بازیگر زن درام هم بود.


زن من هنوز به دنیا نیومده!

بمب اصلی حاشیه سازی‌های او زمانی بود که خبر ازدواجش با مهدی کوشکی منتشر شد. ازدواجی که بستر داستان‌های جنجالی تری را برایش فراهم کرد و به علت تفاوت سنی زیاد واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت. برخی اختلاف سنی پارسا و کوشکی را مایه طنز خود دانسته و این طورگفتند که هنوز همسرشان به دنیا نیامده است.
 
حاشیه‌ها البته فقط به همین جا ختم نشد. روزی ویدئوی کوتاهی از خود منتشر کرد که فقط بگوید همسرم به من گفته: «فقط مراقب حجابت باش.»
روزی دیگر پیامی در توئیتر او منتشر شد که نوشته بود: «من مهدی کوشکی هستم، گوشی ریحانه خانم تحت نظارت و کنترل من است.»
باری دیگر خودش توئیت کرد که: «اگه به زنت حق طلاق بدی، مرد نیستی.» و مرتبه‌ای دیگر ژست‌های دلبرانه اش در مقابل دوربین عکاسان در نشست خبری جشنواره فیلم فجر بود که حرف وحدیث‌های زیادی را به وجود آورد. با چنین عقبه‌ای به نظر باید هر از گاهی منتظر کنش یا واکنشی از جانب او باشیم، کنش و واکنشی که یا ادامه ماجرا‌هایی است که تابه حال پیش آمده است یا بسترساز بروز اتفاقات بزرگ‌تر و جنجالی تر.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->